niedziela, 11 stycznia 2015

Uwaga! Liebster Blog Award :)

Rozdział jest dalej nie napisany ze względu na brak weny ale tym razem przychodzę do was z innym newsem otóż mój blog został nominowany do Liebster Blog Award (jej *,*) Dalej nie mogę uwierzyć że badziew jaki piszę został do czegokolwiek nominowany ale ok. Dziękuje z całego serca Oldze która mnie nominowała :) Uwielbiam cię po prostu aww <3  Teraz ja nominuje następne osoby byłoby tego więcej ale nie z każdym miałam kontakt. 
Oto 5 moich propozycji :) 
1.  http://ff5sos.blogspot.com/
2.  http://hemmingseight.blogspot.com/?m=1 
 3. http://unruly-fanfiction.blogspot.com/
4.  http://sen-fanfiction.blogspot.com/ 
5.  http://adrenalineisnotallyouneed.blogspot.com/

Teraz pytania :) 
1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać/robić nagłówki?
Hm? Sama nie wiem piszę od bardzo dawna jednak dopiero niedawno zostałam przekonana do założenia bloga :)
2. Dlaczego założyłaś bloga (czekam na backstory) ?
To jest dość skomplikowane bo kiedyś miałam blog bardzo dawno chyba jak miałam 12 lat (hahah jak teraz o tym pomyślę to płaczę ze śmiechu xD) na szczęście w porę mi uświadomili i usnęłam go. Oczywiście pisałam dalej ale nigdzie tego nie udostępniałam ani nie dawałam czytać zeszytów gdzie to powstawało. W 3 kl gim. zaczęłam znowu pisać bo imaginy na stronkę którą miałam. Dziewczynom się bardzo spodobały no i bum znowu zaczęłam publikować swoje wypociny. Końcem 2014 roku koleżanki które czytały moje pierwsze ff o Luke zachęciły mnie do założenia bloga i tak też się stało :) bardzo dziękuje że mnie to tego natchnęłyście <3 
3. Czy kiedykolwiek byłaś na jakimś koncercie? Jeśli tak, to na jakim i jak się na nim bawiłaś?
Tak byłam ale to nie były gwiazdy zagraniczne lecz nasze polskie. Byłam na koncercie Lombardu,Arka Kłusowskiego, Łzy,Mandaryny,Pectusa,Dody,Blue Cafe,Kamila Bednarka i może kogoś jeszcze ale nie pamiętam w tej chwili.. Na każdym z tych koncertów świetnie się bawiłam ale i każdy dobrze zapamiętałam i mam miłe wspomnienia :) 
4. Czy potrafisz sobie znaleźć zajęcie, kiedy się nudzisz?
Z tym to różnie bywa. Zwykle gdy mi się nudzi słucham muzyki, czytam albo gdy mam wene to pisze. Czasami też jak już nuda mnie dopadnie tak mocno to posprzątam albo się pouczę jednak częściej czytam,słucham muzyki albo pisze :) 
5. Czego nienawidzisz w ludziach?
Nienawidzę egoizmu,pychy,szowinizmu. Najbardziej chyba jednak nienawidzę braku szacunku dla innego człowieka i rasizmu.
6. Najbardziej znienawidzona książka (oprócz lektur) ?
Nie wiem czy taką posiadam. Nie lubię jednej z lektur z podstawówki wspomnienia niebieskiego mundurka ale nie jest tak że jej nienawidzę po prostu jej nie lubię. A co do innych książkę to nie mam takiej znienawidzonej, 
7. Co sprawia, że czytając coś od razu masz ochotę to zamknąć i do tego nie wracać?
Ciężko powiedzieć zazwyczaj jest tak że gdy jestem zmuszona coś czytać a nie mam zbytnio na to nastroju to wtedy zamykam i odkładam. Ale gdy mi przejdzie znowu wracam :) 
8. Czym byłaś najbardziej zawiedziona?
Staram się cieszyć wszystkim co daje mi los ale nie zawsze mi się to udaje. Najbardziej zawiedziona byłam wtedy gdy w moje urodziny miała przyjechać ukochana ciocia a ona mnie olała.
9. Miejsce, do którego chciałabyś pojechać najbardziej na świecie?
Sydney albo Londyn albo Manhattan. Bardzo Chciałabym tam pojechać. Chociaż do jednego z tych miast. Może kiedyś odwiedzę wszystkie 3 :)
10. Najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Nie pamiętam w jakim wieku moja pamięć zaczęła w końcu coś zapamiętywać ale najwcześniejsze wspomnienie to chyba jest jak tata obciął mi włosy gdy miałam pięć lat. Miałam długie brązowe loki i nienawidziłam czesania zawsze darłam się niemiłosiernie gdy mnie czesali. Tata został ze mną sam w domu ja się darłam więc obiecał mi nagrodę i w tym samy czasie obciął sięgające do pasa włosy. Pamiętam że zaszalał bo po tej akcji sięgały mi ledwie ramion. :) 


Ok. Odpowiedziałam na wszystko teraz wasza kolej :)
1. Co natchnęło cię do pisania?
2.Ulubiona książka?
3.Wymień swoich idoli. Dlaczego właśnie oni?
4. Co myślisz o aborcji?
5. Najbardziej znienawidzona piosenka?
6.Czy pieniądze zmieniają ludzi ?‎
7."Życie jest piękne ponoć, gdy żyje się dla kogoś" - Jak to rozumiesz ?
8.Czy warto próbować spełniać swoje marzenia, nawet jeśli wydają się nierealne?‎
9.Ulubiony cytat?
10.Twoje największe marzenie?




Życzę wszystkim powodzenia :) a tak dla przypomnienia:
Nominowałam cię do Liebster Blog Award, zasady niżej:
1. Po otrzymaniu nominacji nominujesz 10 blogów, ale:
a) nie możesz nominować osoby, która ciebie nominowała
b) nominowane przez ciebie blogi nie mogły być nominowane wcześniej
2. Odpowiadasz na 10 pytań i sama zadajesz 10 pytań osobom, które nominujesz.
3. Musisz poinformować ludzi o tym, że ich nominowałaś i dać link do pytań



1 komentarz: