piątek, 9 stycznia 2015

Dość istotna notka :)

Miałam przyjść do was z kolejnym rozdziałem ale ja genialna stwierdziłam że wole się męczyć prawie 2 godziny nad 30 sekundowym filmikiem (tak to mój 1 filmik). Ból,pot i łzy w to włożyłam. Ból i łzy faktycznie bo robiłam go ze łzami w oczach.Wybaczcie że to pisze ale czuje się wykończona psychicznie, w ogóle padam na ryj. Czuję się zmęczona wszystkim. Przepraszam was bardzo ale jeszcze długo poczekacie na następny rozdział. Głównie dlatego że mój stan emocjonalny nie jest dobry. Oprócz tego pod ostatnim rozdziałem jest tylko jeden komentarz :/ Dziękuje za mobilizacje do pisania -,-  Wasza zerowa aktywność aż zachęca do pisania. Dziękuje stałym czytelnikom :* i to mówię bez sarkazmu i ironii. Bez przedłużania macie zwiastun :)  W miarę miłego oglądania :) 

https://www.youtube.com/watch?v=-SUdC2OhI6g&feature=youtu.be

Raven :*


#SAD#PAIN#Death#Alone

                                                                 

3 komentarze:

  1. Ale świetny ten zwiastun *.*
    oooo szkoda, że musimy czekać, ale rozumiem :/
    Trzymaj się kochana ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzę w pokoju i oferuję dary: nominację do LBA :*
    http://when-a-lightning-strikes.blogspot.com/p/blog-page_10.html <<< tu są pytania ;)
    I trzymaj się, mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Trzymam za ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń